Del med venner, , Google Plus, Pinterest,

Skriv ut

Publisert i:

Har trua

***

Gjennom et halvt århundre har Fagerthun Bil vokst i takt med trua på fremtiden. Nå er nok en utbygging igangsatt.

– Vi ser definitivt lyst på fremtiden, sier salgsleder Trond Fagerthun.

Etter en rundtur gjennom det allsidige bilvarehuset, viser han oss byggeprosjektet som om kort tid skal ende i ny og utvidet nybilhall.

– Når det nye tilbygget på rundt 350 kvadratmeter legges til de eksisterende bilutstillingsarealene, vil vi ha mer enn 850 kvadratmeter bilhall å boltre oss i, forklarer han.

Trygghet, hele veien

Det kommer godt med når alle deres fire hovedmerker skal ha hver sine områder og profileringsarenaer.

– Vi er i dag autorisert forhandler for Mazda, Hyundai, Suzuki og Isuzu, og har spesialutdannede teknikere på alle vår merker, forteller Trond.

Med et modellspekter som dekker alle behov fra elbil og hybrid til 4wd og varebil, eget verksted og karosseriverksted, bilpleie og stort dekkhotell, skal kundene være trygge på at de er ivaretatt på alle måter under vårt tak.

Vårt mål er at opplevelsen av komme hit, skal være litt som å komme hjem. Du vet hvor kaffen står, kjenner husfolket, snakker litt med alle og gjerne om andre ting enn bare bil.

Komplett

Familiebedriften som startet med bensinsalg, er i dag en av landets eldste Mazda-forhandlere og Narviks mest komplette bilvarehus.

Vekst og utvikling gjennom 50 innholdsrike år, har skapt en bunnsolid og trygg arbeidsplass for Trond og hans 24 gode og dyktige kolleger.

– Vi opplever at de ansatte trives hos oss og blir værende. Vi har også gode kolleger som etter å ha vært hos oss, har forsøkt andre arbeidsplasser, for så å komme tilbake. Det tar vi som en hyggelig bekreftelse, sier Trond.

Komme hjem

En stabil arbeidstokk, skaper også årelange og solide kunderelasjoner.

– Vårt mål er at opplevelsen av komme hit, skal være litt som å komme hjem. Du vet hvor kaffen står, kjenner husfolket, snakker litt med alle og gjerne om andre ting enn bare bil.

Når tilliten er god, blir vi alle tryggere og det gode bilkjøpet får en solid grunnmur.

Blander man disse verdiene med en god porsjon sunn nøkternhet og et sterkt ønske om å levere kvalitet og service i alle ledd, har man definert veivalgene som skal hjelpe oss å vokse videre inn i en spennende bilfremtid.

Klart vi har trua!

Artikkel av Næring i Nord

Næring i Nord

Næring i Nord er Nord-Norges største næringslivsmagasin, og sendes ut til samtlige bedrifter i nord 3 ganger i året. Magasinet inneholder næringslivsstoff, bedriftsomtaler, temabilag m.m. Næring i Nord er en del av magasinet Nordfra.no

280 posts